Centra Kompetencyjne
Nasze Centra Kompetencyjne wyposażone są w najnowsze maszyny i urządzenia, umożliwiające pełnozakresową symulację procesu produkcyjnego w realistycznych warunkach. Oprócz hal technicznych centra te posiadają wygodne pomieszczenia szkoleniowo-konferencyjne i obsługowe, pozwalające na kompleksowe podejście do zagadnień interesujących naszych klientów.
Centrum Kompetencyjne "Powierzchnia Drewna"
Od momentu inauguracji, jesienią 2014 roku, Centrum Kompetencyjne "Powierzchnia Drewna" reprezentuje mocne strony marki Remmers: profesjonalne produkty wysokiej jakości i zindywidualizowaną obsługę klienta. Bogate wyposażenie techniczne oferuje ponad pięciuset gościom corocznie odwiedzającym CKPD wgląd w najnowsze technologie oraz stale aktualizowaną i unowocześnianą technologię aplikacji.
Daje to naszym partnerom biznesowym decydującą przewagę konkurencyjną: procesy produkcyjne mogą być nie tylko testowane i optymalizowane w rzeczywistych warunkach, ale również sprawdzane pod kątem najnowocześniejszych technologii. Innowacyjne wyposażenie pomieszczenia pozwala na symulację wszystkich parametrów występujących w zakładzie produkcyjnym klienta i rzeczywistych wymagań stawianych materiałom powłokowym. Takie podejście do zagadnienia ma pomóc uniknąć złych inwestycji i umożliwić dokonywanie zawczasu niezbędnych korekt.
Oprócz przyległego do budynku centrum technicznego o powierzchni prawie 800 metrów kwadratowych, zabytkowa Willa Köstera oferuje sale szkoleniowe z ilością miejsc wystarczającą na przeprowadzanie seminariów Akademii Bernharda Remmersa, a także na indywidualne szkolenia dla klientów i partnerów biznesowych. To połączenie "namacalnie dostępnej" technologii aplikacji oraz obsługi klienta i ofert szkoleniowych służy transferowi wiedzy pomiędzy naukowcami, profesjonalnym lakiernikami i partnerami przemysłowymi.
Centrum Kompetencyjne
Wyposażenie Centrum Kompetencyjnego
W Centrum Kompetencyjnym "Powierzchnia Drewna" wystawianych jest i stale testowanych ponad 15 maszyn. Różni producenci mają możliwość zaprezentowania swoich urządzeń, pozyskania nowych klientów lub ponownego zachęcenia dotychczasowych. Duża liczba systemów gwarantuje, że nasi klienci otrzymują wsparcie techniczne w zakresie technologii aplikacji niezależnie od wielkości ich zakładów produkcyjnych.
Oto przykładowe metody aplikacji możliwe do zaprezentowania w Centrum Kompetencyjnym:
- przygotowanie drewna na szlifierkach szerokotaśmowych
- symulacja różnych metod suszenia
- suszenie powłok z lakierów wodnych w suszarniach IR
- klasyczna natryskowa aplikacja ręczna
- przemysłowe lakierowanie na linii UV do elementów płaskich (walcowanie)
- automaty natryskowe
- lakierowanie za pomocą robotów sześcioosiowych
-
Szlifierka szerokotaśmowa do elementów płaskich
-
Szczotkarka do profili
-
Kabina do natrysku ręcznego, z regulowanym filtrem powietrza
-
Instalacja odpylająca z podłączonym stołem szlifierskim
-
Transporter trawersowy do drewnianych ram okiennych
-
Urządzenie flutacyjne do drewnianych ram okiennych
-
6-osiowy robot lakierniczy z rozpoznawaniem elementów 3D w zamkniętej kabinie
-
Zamknięta komora suszarnicza do lakierów wodnych
Nasi Partnerzy
W naszym Centrum Kompetencyjnym znajdą Państwo systemy najróżniejszych producentów. Dzięki dobrej współpracy z wieloma producentami urządzeń, zasoby techniczne Centrum są zawsze uzupełniane, optymalizowane i w miarę możliwości dostosowywane do indywidualnych potrzeb klienta.
-
Range + Heine GmbH
-
Reiter Oberflächentechnik
-
Inropa Intelligent Robot Painting
-
Tänzler Maschinen- und Anlagenbau GmbH
-
Kündig GmbH
-
NESTRO Lufttechnik GmbH
-
Festool GmbH
-
FINESTFOG GmbH
-
Reinhold Becker Oberflächentechnik GmbH & Co. KG
-
J. Wagner GmbH
-
SATA GmbH & Co. KG
-
Axel Wirth Maschinen GmbH
-
Elektro Mechanik Sonnenschein GmbH
-
Ceetec A/S
Wszystko pod jednym dachem
Centrum Kompetencyjne "Lakiery Przemysłowe"
Nasze Centrum Kompetencyjne "Remmers - Lakiery Przemysłowe" jest czymś więcej, niż tylko zakładem doświadczalnym. Na powierzchni ponad 2500 m2 łączy trzy ważne dziedziny z naszej codziennej pracy: badania i rozwój, obsługę klienta i prezentację produktów, a także szkolenia i dokształcanie.