Reklamacje
Reklamacje dotyczące produktów
Przykro nam, że nasz produkt nie spełnił Państwa oczekiwań. Dołożymy wszelkich starań, by szybko ustosunkować się do złożonej reklamacji.
Przypominamy, że reklamacje należy składać pisemnie, na specjalnym druku (do pobrania poniżej), na adres Remmers Polska sp. z o.o., ul. Sowia 8, 62-080 Tarnowo Podgórne lub w formie e-mail na podane poniżej adresy (lub na inny adres podany przez upoważnionego pracownika).
Szczegóły odnośnie reklamacji znajdują się w Ogólnych Warunkach Sprzedaży i Dostaw.
Reklamacje dostaw
Reklamacje logistyczne należy przesłać na adres e-mail reklamacjedostaw@remmers.pl W tytule e-maila prosimy odpowiednio o wpisanie:
- USZKODZENIE lub REKLAMACJA ILOŚCIOWA
- NUMER DOKUMENTU WZ
1. REKLAMACJA USZKODZONEJ PRZESYŁKI
Jeżeli odbiorca wnosi jakiekolwiek zastrzeżenia co do stanu przesyłki, należy umieścić tę informację (np. „przesyłka uszkodzona”) na liście przewozowym lub obecnie często spotykanych urządzeniach elektronicznych w miejscu przeznaczonym na podpis odbiorcy oraz niezwłocznie sporządzić protokół szkody.
W przypadku opakowań przeźroczystych odbiorca musi zgłosić zastrzeżenia i sporządzić protokół szkody bezpośrednio podczas odbioru przesyłki.
W przypadku towarów w opakowaniach nieprzeźroczystych, na sprawdzenie przesyłki ustawodawca dał odbiorcy 7 dni kalendarzowych od daty przyjęcia towaru.
Jeżeli jednak zgłoszenie przez odbiorcę zastrzeżenia co do stanu przesyłki nastąpi po przyjętej dostawie, (nie później niż do 7 dni kalendarzowych), to odbiorca winien udowodnić, że szkoda powstała w czasie między przyjęciem przesyłki do przewozu a jej wydaniem odbiorcy. (Art. 76 Prawa Przewozowego).
Do zgłoszenia reklamacyjnego należy dołączyć:
- List przewozowy
- Protokół szkody spisany z kierowcą podczas dostawy
- Wypełniony formularz Reklamacja_transportowa_2023.pdf
- Inne dokumenty (zdjęcia, oświadczenie przewoźnika itp.)
2. REKLAMACJA ILOŚCIOWA
W przypadku otrzymania towaru w ilości niezgodnej z zamówieniem, należy wypełnić formularz Reklamacja_transportowa_2023.pdf
Pomyłki w dostawie należy zgłaszać maksymalnie do 7 dni od otrzymania przesyłki, po tym terminie reklamacje nie będą rozpatrywane.
Osoby do kontaktu
-
Induline | systemy powłok drewnianych
-
Ochrona Budowli | Systemy Posadzek
-
Farby i Lakiery do drewna
-
Reklamacje logistyczne - niezgodności i uszkodzenia dostaw
Formularze dokumentów reklamacyjnych
Reklamacja dotyczycząca produktów do ochrony budowli i posadzek
Reklamacja dotycząca produktów do ochrony drewna
Formularze dokumentów reklamacyjnych
Reklamacja dotycząca produktów Induline
Reklamacja dostaw
Reklamacje - klient końcowy
Jeśli zakupili Państwo produkt marki Remmers w jednym ze sklepów oferujących nasze artykuły i chcą złożyć reklamację proszę pamiętać, że jest na to 2 lata z tytułu rękojmi produktu. Reklamację składamy w punkcie sprzedaży, w którym dokonano zakupu. Rękojmia to ustawowa odpowiedzialność sprzedawcy za wady fizyczne i prawne, o których kupujący nie wiedział w chwili zakupu. Rękojmia zapewnia 14-dniowy termin na rozpatrzenie reklamacji. Reklamacja taka powinna być rozpatrywana przez sprzedawcę zgodnie z podstawą prawną z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (dz. U. z 2014 r. poz. 827, ze zm.)