Zastąp papierowy rachunek e-fakturą (fakturą elektroniczną)
w poczuciu odpowiedzialności za człowieka i środowisko!
Zalety stosowania e-faktur
E-faktury oszczędzą czas, pieniądze i środowisko!
A Państwo dzięki fakturom elektronicznym zyskują:
- bezpieczny i szybki dostęp do informacji, gdyż automatrycznie po ich wystawieniu otrzymują Państwo powiadomienie
- pewność, że nie utracą Państwo dokumentu
- oszczędność miejsca, bo nie muszą już Państwo przechowywać dokumentu w formie papierowej
- ochronę środowiska - jedna tona papieru produkowana jest z 17 drzew
Państwa zgoda
może zostać wyrażona:
- pisemnie – poprzez wypełnienie, wydrukowanie oraz podpisanie i odesłanie pocztą na adres Remmers Polska formularza „Zgody na otrzymywanie faktur w formie elektronicznej”.
- elektronicznie - poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres klienci@remmers.pl ze skanem wypełnienionego oraz podpisanego formularza „Zgody na otrzymywanie faktur w formie elektronicznej”.
E-faktury - dokumenty i zgody
Zgoda na stosowanie faktur elektronicznych
Powiadomienie o zmianie adresu do odbioru faktur elektronicznych
Anulacja zgody na stosowanie faktur elektronicznych
Na Twoje pytania odpowie:
Joanna Zielke
Specjalista ds. Obsługi Klienta / Recepcja
tel. (+48) 61 816 81 00
e-mail: jzielke@remmers.pl