Zastąp papierowy rachunek e-fakturą (fakturą elektroniczną)

w poczuciu odpowiedzialności za człowieka i środowisko!

E-faktury oszczędzą czas, pieniądze i środowisko!

Zalety stosowania e-faktur

A Państwo dzięki fakturom elektronicznym zyskują:

  • bezpieczny i szybki dostęp do informacji, gdyż automatrycznie po ich wystawieniu otrzymują Państwo powiadomienie
  • pewność, że nie utracą Państwo dokumentu
  • oszczędność miejsca, bo nie muszą już Państwo przechowywać dokumentu w formie papierowej
  • ochronę środowiska - jedna tona papieru produkowana jest z 17 drzew

Państwa zgoda

może zostać wyrażona:

  • pisemnie – poprzez wypełnienie, wydrukowanie oraz podpisanie i odesłanie pocztą na adres Remmers Polska formularza „Zgody na otrzymywanie faktur w formie elektronicznej”.
  • elektronicznie - poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres klienci@remmers.com ze skanem wypełnienionego oraz podpisanego formularza „Zgody na otrzymywanie faktur w formie elektronicznej”.
 

Wyrażam zgodę

©

E-faktury - dokumenty i zgody

Zgoda na stosowanie faktur elektronicznych

Powiadomienie o zmianie adresu do odbioru faktur elektronicznych

Anulacja zgody na stosowanie faktur elektronicznych

Na Twoje pytania odpowie:

Joanna Zielke

Specjalista ds. Obsługi Klienta / Recepcja

tel. (+48) 61 816 81 00

e-mail: joanna.zielke@remmers.com