Od sierpnia 2021 roku Remmers Polska sukcesywnie wśród swoich klientów biznesowych rozpoczyna implementację e-sklepu „Mój Remmers”.
Nowa platforma ma na celu usprawnić aktualny sposób składania zamówień. Nie zastąpi jednak osobistego kontaktu z doradcą techniczno-handlowym. który nadal będzie wspierał naszych odbiorców w doborze właściwych systemów i produktów Remmers.
„Mój Remmers” to z założenia platforma internetowa, gdzie klienci w komfortowy sposób będą mogli nie tylko składać zamówienia na nasze produkty, ale także:
- mieć dostęp do zestawień swoich zamówień,
- pobierać faktury,
- na bieżąco weryfikować dostępność produktów,
- posiadać podgląd na aktualne warunki handlowe;
- planować terminy i miejsca dostaw.
W kolejnych fazach przewidziano uruchomienie dodatkowych elementów, które usprawnią komunikację pomiędzy odbiorcami a pracownikami Remmers Polska. Dotyczy to m.in. śledzenia przesyłek w systemach track &trace przewoźników.
Dorota Henschke – kierownik ds. logistyki tak podsumowuje ten etap prac: „Cieszymy, się że nasi Klienci będą czynnie uczestniczyć w tworzeniu platformy. Specjalnie dla nich wprowadziliśmy do końca tego roku – niezależnie od wartości zamawianego towaru - bezpłatną dostawę. Jesteśmy przekonani, że właśnie takie nowoczesne narzędzia, jak e-sklep „Mój Remmers” pomogą zarówno klientom, jak i nam, skupić się na tym co najważniejsze dla naszych odbiorców: czyli na rozwoju Ich działalności biznesowej”.
Dostęp do platformy jest możliwy z naszej strony internetowej www.remmers.pl.
Zalogowanie się do niego będzie możliwe po podaniu hasła i loginu o dowolnej porze dnia i nocy, z każdego rodzaju urządzenia (laptop, tablet, smartfon).
Zapraszamy na stronę www.remmers.pl/pl/moj-remmers, gdzie znajdują się podstawowe informacje odnośnie działania e-sklepu.